وصیت من به خدا
خلوتگاه عشق- تنهایی یعنی... این همه آغوش برات بازه اما تو همونو میخوای که کنارت نیست...

منوی اصلی

به وبلاگ خودتون خوش آمدید

دسته بندی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلوتگاه عشق و آدرس solitude.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 48682
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

صورتی چت> تماس با ما
امکانات جانبی
وصیت من به خدا
ن : ǞЯƮiП ت : سه شنبه 20 خرداد 1393 ز : 12:16 | +

خدا وصیت من و گوش بده نامم و بخون.

شاید دیگه من نباشم مواظب عشقم بمون.

میسپارمت بهت میرم تموم تارو پودم و .

یه وقت نیاد برنجونیش کسل کنی وجودم و.

خدا یه وقت کسی نیاد بدزده قلب سادش و کسی نیاد تو زندگیش بشینه زیر سایش و بهش بگه دوسش داره .

خیلی بده زمونمون.

خدا سپردمت بهت.

مواظب عشقم بمون فردا قراره من و تو از همدیگه جدا بشیم فردا قراره همدم گریه بی صدا بشیم

تو کوچه های بی کسی نیستی و پرسه میزنم آی آدما نگاه کنین غریبه شهرتون منم

یادش بخیر من و تو و یه قلب پاک و بی غرور حالا چیشد عوض شدی دلت کجاست سنگ صبور

من تو رو عاشق میکنم هر جور شده حتی به زور کی میخواد فردا تورو از من بگیره کاش خونش ویرون بشه آتیش بگیره

ما باید فردا رو از دنیا بگیریم ما اگه از هم جدا بشیم میمیرم

ما باید قدر این روزا رو بدونیم وای اگه فردا بیاد تنها میمونیم

خدا شاید این عشقی که من میگم و تو نشناسی.

نزدیک ترین کسم اونه خیلی دوسش دارم راستی یادم نره بهت بگم عزیزترین من اونه.

خودم مهم نیست اما اون نزاری تنها بمونه.

بمیرم واسه هق هقش گریه چقدر بهش میاد.وقتی که حرصش میگیره میگه از من بدش میاد

اما وقتی آروم میشه میبینه من بغضم گرفت همین دیوونه بازی هاش از اول چشمم و گرفت

حالا که دیگه مجبوریم باهمدیگه ودا کنیم بیا به یاد اون روزا همدیگرو دعا کنیم

یه وقت دیدی دعا گرفت خدا نذاشت جدا بشیم ای وای داره فردا میاد باید دست به دعا بشیم

با قلب پاکت از خدا بخواه من و صبرم بده هنوز

نرفتی از پیشم دوریت داره زجرم میده کی میخواد فردا تو رو از من بگیره

کاش خونش ویرون بشه آتیش بگیره عزیزم یادت نره دنیا دو روزه نمیخوام فردا دلت واسم بسوزه ای

خدا حتی اگه دوسم نداره تو میتونی نذاری تنهام بزاره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.

.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.